Seminarid ja loengud

Seminaride kestvus on 1,5h. Toimumiskoht on märgitud seminarikirjelduses.



7. märts

10:00

Mismoodi käib kandideerimine IT-ettevõttesse? Mis toimub ühe suure IT-ettevõtte köögipoolel, kes ning kuidas
tarkvara haldavad ning üleval hoiavad? Seminar annab kõigile, kes on mõelnud või plaanivad IT-sse tööle minna,
hea ülevaate Eesti ühe suurima IT-ettevõtte, Playtech, näitel, milline on töö IT-s ning mida on vaja, et
selles valdkonnas töötada.


Ruum: SOC-210

KPMG – finantsmaailm täis võimalusi!

Tahad näha, kuidas tegutsevad börsiettevõtted, kindlustused, start-up’id, suured tootmis- ja ehitusettevõtted, rahvusvaheliste korporatsioonide tütarettevõtted?
Tahad teada, kuidas on KPMG seotud Ärma talu, Epiima ja Tallinna Sadamaga?
Tahad vestelda ettevõtte juhtidega ja arutada Eesti majanduse ning ettevõtluskeskkonna teemadel?
Tahad areneda tippspetsialistiks, kelle turuväärtus mitmekordistub ainuüksi mõneaastase töökogemusega?
Tahad kasvada edukaks juhiks ja liidriks?
KPMG-s on see kõik võimalik ja enamgi veel!

Tule osale Eesti esimese ja maailma ühe suurima audiitor- ja nõustamisbüroo KPMG seminaril, mis toimub 7. märtsil kell 10 Tallinna Tehnikaülikoolis!

Miks tulla kohale?
Räägime sulle rõõmuga oma põnevatest tegemistest ja sinu karjäärivõimalustest finantsmaailmas.
Anname sulle seminari käigus võimaluse ise kogeda, mida KPMG igapäevaselt teeb. Analüüsime koos ühte huvitavat ja tuntud ettevõtet, võtame selle piltlikult öeldes tükkideks ja vaatleme seda erinevatest aspektidest.
Seminaril kõige rohkem silma paistnud osaleja saab väärika auhinna!

Seminari viivad läbi: Indrek Alliksaar (partner ja vandeaudiitor), Veronika Aus (juhtivaudiitor), Merle Laaneots (juhtivaudiitor), Vladimir Somov (juhtivaudiitor), Ats Allikmets (audiitor), Kristjan - Mart Piirsalu (tehingute nõustamise konsultant) ja Mikk Tereping (maksunõustaja).
 
Sinu KPMG
www.kpmg.ee  
www.facebook.com/kpmgestonia


Ruum: SOC-317
Kas moodsas idufirmas on tingimata lahedam töötada kui suurettevõttes?
Mis saab siis kui pank otsustab innovatsiooniga tegelema hakata?
Kuidas SEB jõudis innovatsioonikiirendi loomiseni Eestis ja mida seal tehakse?

Workshop: parimad tööriistad, õiged mentorid – loo oma fintech lahendus ja võida auhindu!
Ruum: SOC-306

Kas olete kunagi mõelnud, kuidas me põhjendame oma ostuotsuseid? Miks me ostame erinevaid kaupu ja teenuseid, milledest suur hulk on tegelikult meile mittevajalikud, ehk nö impulssostud?
Turundusinimesed murravad selle küsimuse üle pead pidevalt. Kui oleks võimalik leida võti inimese meeltesse ja mõtetesse, oleks ju palju lihtsam sõnastada ja kujundada reklaame kaupluste vaateakendel või suunata oma turundussõnumeid läbi massimeedia.
Peaaegu kogu meie maailmanägemus rajaneb meelte kaudu saadud kogemustel. Inimesel on neid vähemalt viis – pildi, heli, lõhna, maitse ja puudutuse jaoks. Need sisaldavad rohkem emotsioone kui ette võiks kujutada, sest nad mõjutavad otse meie emotsioone ja kõike nendega seonduvat. Võib üsnagi kindlalt väita, et meie käitumist ning järelikult ka ostukäitumist, juhivad meelelised tunded ehk sensoorsed tajud. Meie meeltel on otseside mäluga ja meeled võivad hetkega emotsioone tekitada. Erksal ja värskel kevadhommikul on ka oma lõhn. Paljud tootjad üritavad seda lõhna pudelisse püüda ning seejärel kasutavad ära kevadega tekkinud emotsionaalset sidet.
Tänapäevane turundus ei ole ammu enam ühekülgne. Lisaks tavapärasele tele-, raadio- ja ajalehereklaamile ning internetikanalite kaudu edastavatele sõnumitele kasutavad maailma suurimad brändid üha enam lõhnaturundust, maitsemeeli ergutavaid sõnumeid, meie tooted omandavad iseäraliku kuju, et neid peos hoides oleks tuttav ära tunda.
Iga päev saab inimene enam, kui 6000 erinevat turundussõnumit. Meile tundub, et meelde neist jäävad vaid vähesed. Kuid tegelikult arvatakse, et teadvustatud mõtted on jäämäe tipp. Tunnetuspsühholoogide seas on rusikareegliks, et alateadvus moodustab kõigist mõtetest 95 protsenti ja see näitaja võib olla tõsiselt alahinnatud. Samuti on lingvistide arvates vähemalt 80 protsenti inimestevahelisest kommunikatsioonist mitteverbaalne.
Seega on meie igapäevane ostlemine seotud märksa rohkemate mõjutajatega, kui me seda oskame arvata. Sellega tegelevat turundussuunda nimetatakse ka meeleliseks turunduseks või sensoorseks turunduseks.
Tule kuulama, mida endast kujutab see nn sensoorne turundus. Ma näitan Sulle, kuidas pealtnäha lihtsad sõnumid meie ostuotsust mõjutavad, kuid tegelikult turundus paneb meid tarbima nii, et me seda ise ei märkagi!


Ruum: U01-202

12:00

Järjest rohkem inimesi soovib pangaasju ajada oma nutiseadmes senisest kiiremini ja mugavamalt. See kasvatab aga vajadust uudsete lahenduste järele. Tutvustame digitaalpanganduse arengut ning räägime robotteenindajatest, uutest mobiilirakendustest ja big datast ehk ülisuurte andmekogude kasutamisest.
Ruum: SOC-317

Neid termineid oled kindlasti kuulnud ja näinud pea igas veebiarendusega seotud materjalis, vestluses ja olukorras.
Misasi see täpsemalt on, kuidas see käib ja miks peaks minul seda vaja olema?

Mis see on? Räägime täpsemalt mis kasu on disainimõtlemisest IT arenduses, digiteenuste teenusedisainist, kasutusmugavuse (UX) disainist, prototüüpide lõppkasutajatega testimisest ning ka talupojatarkusest selle kõige juures.

Kuidas see käib? Teeme läbi praktilised testid ja tiimitöös leiame lõppkasutajana rakenduse prototüüpides üles enim levinud head ja vead.

Miks minul seda vaja on ? Seda seminari on Sinul vaja, sest me näitame ja räägime peamistest tööriistadest ja jagame nippe ning trikke tasuta UX disaini tööriistade kasutamiseks.

Disainimõtlemine on imelihtne- Tule ning saa osaks sellest!


Ruum: SOC-306
Kasutusvaldkondi, kus asjad omavahel infot vahetavad ja jagavad, on lisandumas järjest enam. Kolime võrku ja kutsume ka oma asjad kaasa. Milline roll on kasutajal, kes ülesandeid jälgib ja asjade omavahelisest suhtlusest kokkuvõttes kasu saab? Kas alati vaid kasu? Seminaril uurime lisaks värkvõrgu edulugudele, tohutule võimalusrohkusele ka väljakutseid ja ohuallikaid. Millised on müüdid ja telgitagune? Telia IoT valdkonna juht Toomas Kärner kutsub töötuppa arutlema, kuidas IoT enda kasuks tööle panna ja millised on tulevikuvaated. Maailma on katsetamas ja leiutamas – teeme seda ka meie!

Ruum: SOC-210

 

 

Ettekanne annab vastuse küsimustele nagu:
Praegu - aasta 2017 - Millised on noorte ootused praegu tööandjatele ja milline on tänane tööturu tegelikkus? Millised on atraktiivsed tööandjad?

Tulevik - aasta 2037 - Millised töökohad on 20 aasta pärast alles ja millised on atraktiivsed tööandjad?

Kuidas tagada endale töö ka 20 aasta pärast ja mida teha selleks nüüd ja kohe!

Kersti tutvustus: Kersti Vannas on Eesti esimese tööandja brändingu agentuuri Instar EBC asutaja ja tööandja brändingu strateeg. Kersti on Eesti üks esimesi tööandja brändingu valdkonna asjatundjaid. Ta on töötanud tööandja turunduse ja brändingu teemadega alates 2006. aastast ning läbi viinud mitmeid suuri ja rahvusvahelisi tööandja brändingu projekte, avaldanud selle aja jooksul arvukalt artikleid, juhendanud üliõpilasi ning osalenud tööandja brändingu teemalistel konverentsidel esinejana. Kersti omab kogemusi nii personali- kui turundusvaldkonnas Eestis, Indias ja Soomes, olles töötanud Saku Õlletehases, Finantsinspektsioonis, Siri Technologies´s, Widex Indias ja Instaris. Kersti on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna 2003. aastal juhtimise ja ökonomeetria suunal. 2006. aastal omandanud cum laude magistrikraadi Estonian Business School´ist kirjutades Eestis ühe esimestest tööandja brändingu valdkonna lõputöödest.

 

Kuidas tagada endale töö ka 20 aasta pärast ja mida teha selleks nüüd ja kohe! Kersti tutvustus: Kersti Vannas on Eesti esimese tööandja brändingu agentuuri Instar EBC asutaja ja tööandja brändingu strateeg. Kersti on Eesti üks esimesi tööandja brändingu valdkonna asjatundjaid. Ta on töötanud tööandja turunduse ja brändingu teemadega alates 2006. aastast ning läbi viinud mitmeid suuri ja rahvusvahelisi tööandja brändingu projekte, avaldanud selle aja jooksul arvukalt artikleid, juhendanud üliõpilasi ning osalenud tööandja brändingu teemalistel konverentsidel esinejana. Kersti omab kogemusi nii personali- kui turundusvaldkonnas Eestis, Indias ja Soomes, olles töötanud Saku Õlletehases, Finantsinspektsioonis, Siri Technologies´s, Widex Indias ja Instaris. Kersti on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna 2003. aastal juhtimise ja ökonomeetria suunal. 2006. aastal omandanud cum laude magistrikraadi Estonian Business School´ist kirjutades Eestis ühe esimestest tööandja brändingu valdkonna lõputöödest.


Ruum: NRG-226

14:00

Hea tudeng!


Mis tunne oleks teada erinevate ettevõtete toimimise köögipoolt või olla kaasatud Baltikumi suurimatesse tehingutesse? Me korraldame praktilise töötoa, kus Sul on võimalik kogeda konsultatsioonibüroo igapäevaelu –
audit, finantsanalüüs, tehingute ning maksude nõustamine, riskijuhtimine, pettuste tuvastamine. Lisaks tutvustame globaalse ettevõtte võlusid ning näitame, kuidas just Sina saad need kõige paremini enda kasuks
pöörata. Tule liitu meie töötoaga ning alusta seda suurepärast teekonda juba praegu.


EY meeskond ootab osalema!


Ruum: SOC-210
Valid eriala, astud ülikooli, lõpetad esimese kursuse, teise, bakalaureuse. Lõpuks peab tööle minema. Esitad avalduse esimesse ettevõttesse, teise, kolmandasse ja nii kuni lõpuks jõuad pärast mitut prooviülesannet oma esimesele töökohale. Näiteks tarkvara arendajana. Aga mida Sa tegelikult teha pead oskama? Või milline see tööpäev täpselt välja nägema hakkab? Kui palju siis ikkagi tuleb kirjutada koodi ja kui palju kõige muuga tegeleda?

Ruum: SOC-306
Kindlasti ei tule Sulle üllatusena see, et tehnoloogia areneb nüüd kiiremini kui kunagi varem. Mida peaksid selle kohta aga teadma, et teha paremaid valikuid oma hariduse ja karjääri planeerimisel? Muuhulgas vaatame üle hetkeseisuga adekvaatseimad ekspertide ennustused tööturu muutustest ning elame läbi tehisintelligentsi ja ühendatusega seotud stsenaariumid, mis Sind puudutavad. Demonstreerime hetkeseisu ning lähiaastate arengut nii tarbijatele kättesaadavas kui ka tootmistehnoloogias. Keskendume Sinu käegakatsutavale kasule oma edasise tee planeerimiseks kiiresti muutuvas maailmas.
Ruum: SOC-317

8. märts

10:00

Kas Sulle tundub, et Sinu praegune eriala on täpselt see, mida sa tahad tulevikus teha või ei ole Sa päris kindel? Kas Sulle justkui meeldib see eriala, aga samas Sa ei naudi seda 100%-liselt, et sellega päevast päeva tegeleda? Kuidas tuleks Sul hakata tööpakkumiste seas orienteeruma, et leida oma unistuste töö? Millised on üldse Sinu võimalused tänapäeva kiirelt muutuval tööturul?

Anname Sulle nõu kõigis neis küsimustes, toetudes meie pikaajalisele värbamiskogemusele Eesti tööturul. Kui Sa soovid saada veel infot tööotsimise või värbamisprotsessi kohta, võid saata enne seminari meile küsimusi e-maili aadressil: tallinn@manpower.ee märksõna „Võti Tulevikku“ või tule küsi seminaris.
Kohtumiseni Võti Tulevikku karjääripäeval!


Ruum: U06A-102
Energiamaailm muutub üha avatumaks ja mitmekülgsemaks. Uued tehnoloogiad ja suurenevad tootmisvõimsused esitavad järjest kõrgemaid nõudmisi ettevõtete efektiivsusele ja paindlikkusele. Seetõttu on ka energeetikas n-ö klassikalise elektro- ja soojustehnika kõrval fookusesse tõusmas infotehnoloogia. Tule ja uuri, mida tähendab põlevkivitööstuse digitaliseerimine, kuidas muuta masinaid targaks, milline roll on droonidel ja kuidas sellest ise osa saada!
Seminari viib läbi Eesti Energia IKT strateegia ja arhitektuuri juht Aivar Avalo.

Ruum: SOC-417
'Tehnoloogia areng on viimastel aastatel olnud nõnda kiire, et kõigi uuenduste jälgimiseks läheks (irooniliselt) tarvis väga palju erinevaid tehnoloogiavahendeid. See on tekitanud meie igapäevaellu dilemma, kuidas leida balanss päris- ning tehismaailma vahel, kas selline asi nagu ''päris maailm'' veel üldse eksisteerib ning kujul me teda tajume. Tekib küsimus - kuidas meie esivanemad ilma praeguste vidinate ja viledeta hakkama said ning kas ka meil oleks võimalus taolise elu juurde tagasi pöörduda? Tehnoloogia vs bioloogia saab olema tuleviku epic battle, umbes nagu Nadal vs Federer, Kanye vs Taylor Swift või Eesti vs Läti. Avame selle võitluse tagamaid ning loodetavasti jõuame arutelu käigus selleni, kumb siis lõpuks peale jääb.

Ruum: SOC-311

12:00

Töötoas selgitame, kuidas testijad tarkvaraarendusega tegelevas ettevõttes oma tööd teevad ning vaatame, mis juhtub, kui nad oma töö tegemata jätavad. Näitame mida saab browseri enda developer tools' iga teha ja tutvustame HTMLi väljade valideerimist. Praktilisel poolel proovime ise neid tööriistu kasutades sisestatavaid andmeid manipuleerida ja vaatame, kas saame "e-poest tasuta teleka tellida".

 

Kaasas peab olema wifi võrku ühenduda suutev arvuti, kuhu on installeeritud Firefox või Chrome veebilehitseja.


Ruum: U06A-203

Unistad saada juhiks!
Tule juhi tarneahelat ja pane oma teadmised proovile Ericsson supply chain game seminaril.

Ruum SOC 307

Lektorid:Jaan Rozenkron, Supply Chain Project Manager ja Martin Udusalu, Inbound Distribution Manager.

Ericsson Supply Chain Game seminaril  jäljendavad osalejad tarneahela tööd. Spetsiaalses keskkonnas mängides, saavad osalejad läbi teha kõik tüüpilised tarneahela väljakutsed, mis tekkivad, kui informatsiooni jagamises ja koostöös on arenguruumi. Tarneahelas on kuus lüli, kaks nendest teostab arvuti, ülejäänud neli lüli katavad seminaril osalejad.
Meeskonnas on kokku 12 liiget, kes jaotatakse 3 kaupa lülide vahel. Mäng toimub kahe osana. Kogu mängu eesmärk on saada kulusäästlikum tarneahela juhtimine. Seminar on eesti keeles.

Jaan Rozenkron
Jaan on erinevates tootmisettevõtetes mitmeaastase juhtimiskogemusega. Ta on Ericssonis töötanud vahetuse juhi, tootmise osakonna koordinaatorina ning tarneahela projekti ja kulusäästliku tootmise põhimõtete juhtimise arendamisega kokku 6 aastat. Ta on osalenud vabatahtlikuna mitmes Ericssoni algatuses ja on hinnatud sisekoolitaja ning giid.

Martin Udusalu
Martin on omandanud kõrghariduse Eesti Mereakadeemias sadamamajandamise ja meretranspordi juhtimise erialal ning omab rahvusvahelist lennu- ja meretranspordi ekspedeerimiskogemust. Ericssonis on ta töötanud üle 3 aasta optimeerides ja planeerides tootmiseks vajaminevate komponentide globaalset transpordiahelat. Ta on lõpetamas MA õpinguid TTÜ tarneahela juhtimises


Ruum: SOC-307

14:00

In Derivco we design and develop trailblazing technology for Microgaming, one of the world’s biggest suppliers of online gaming. This talk will help you understand what it takes to be part of a successful, hardworking, world leading and innovating team. We will talk about how our design and development keep us at the forefront of technology. And how working in tandem together with our seven international offices, makes you realize that teamwork makes dreams work.

There’s enough energy between us to rival a nuclear power station, and when we put our minds together there is nothing we can’t achieve.


Ruum: SOC-406
Investeerimine tundub põnev ja tahaksid esimesi samme teha, aga kust ja kuidas alustada? Töötoa jooksul vaatame üle, kuidas saavutada rahaasjade üle kontroll, kuidas leida investeerimiseks algkapitali ja millised on üldse võimalused väikeinvestoril alustamiseks. Mõtteharjutuste abil saab selgeks, millises finantsilises olukorras oled praegu, kuidas saaksid seda parandada ja paneme paika plaani järgnevateks sammudeks, mida investeerimismaastikul astuda.
Ruum: NRG-131

Registreerimine

 
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd